• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • BIBLIOTECA DIGITAL: Trabalhos de Especialização
    • Ciências Sociais e Aplicadas
    • MBA em marketing
    • Search
    •   DSpace Home
    • BIBLIOTECA DIGITAL: Trabalhos de Especialização
    • Ciências Sociais e Aplicadas
    • MBA em marketing
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Experiência de consumo no ponto de venda : uma análise sobre a influência dos atributos de experiência de consumo na escolha de uma livraria 

    Almeida, Izabel Cristina (2017)
    Resumo : O presente artigo busca verificar a existência de relação entre atributos de experiência de consumo em livrarias e a escolha por uma loja física. A pesquisa tem em sua primeira parte a análise de dados secundários, ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_typeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_type

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Content TypeMonografia Especialização Digital (1)Author
    Almeida, Izabel Cristina (1)
    SubjectLivrarias (1)Livros (1)Sociedade de consumo (1)... View MoreDate Issued2017 (1)Has File(s)
    Yes (1)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV