• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • BIBLIOTECA DIGITAL: Trabalhos de Especialização
    • Ciências Sociais e Aplicadas
    • Gestão estratégica
    • Search
    •   DSpace Home
    • BIBLIOTECA DIGITAL: Trabalhos de Especialização
    • Ciências Sociais e Aplicadas
    • Gestão estratégica
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    A influência da força da marca dos fornecedores de papelcartão nas decisões de compra da indústria gráfica 

    Sandri, Fernando Wagner (2012)
    A marca, para empresas que atuam no setor de consumo (business to consumer B2C), tem sido amplamente estudada e sua importância está bem evidente refletindo em melhores resultados para empresas que investem adequadamente ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_typeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_type

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Content TypeMonografia Especialização Digital (1)AuthorSandri, Fernando Wagner (1)SubjectCompras - Processo decisório (1)Indústria gráfica (1)
    Marca de produtos (1)
    ... View MoreDate Issued
    2012 (1)
    Has File(s)
    Yes (1)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV